четверг, 19 февраля 2015 г.

Я українка - і я цим пишаюсь.

Я українка - і я цим пишаюсь.
Я люблю свою країну и людей, які мене оточують.
Я не розумію, коли кажуть, що у нас така-сяка країна та держава, клянуть депутатів та Президента..
....І завжди на це відповідаю: "Цю країну будує кожен з вас. І у народа така влада, на яку він заслуговує". Я люблю співати гімн України, і іноді плачу, коли його чую.
Я люблю людей у вишиванках та завжди із задоволенням дивлюсь їм у слід.
Я патріот, і хочу працювати у своїй країні, для своїх людей і на користь української громади. Тому друзі давно вже перестали задавати мені питання: "А якиби тобі запропонували роботу за кордоном і високу зарплатню?". Вони знають, що я скажу: "Ні. Будь-які гроші можна заробити і в Україні".
Я б не змогла жити за кордоном, бо моє сердце тут - в УКРАЇНІ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий